Digital Media Signage este o soluție dedicată afișării de conținut multimedia pe o multitudine de display-uri și terminale. Digital Media Signage poate fi folosit în toate locurile publice sau private: magazine, clădiri de birouri, școli, stații de tren, muzee, hoteluri, aeroporturi sau autobuze.
Această soluție poate înlocui complet soluția clasică de prezentare cu ajutorul afișelor și a print-urilor, având avantajul de a permite actualizarea conținutului în timp real, de la distanță, prin intermediul unei rețele de comunicații, precum și monitorizarea și raportarea prezentării conținutului. O astfel de soluție poate fi folosită pentru prezentarea de informații publice, informații în interiorul companiilor, publicitate, promovare de produse și servicii sau pentru interacțiune cu clienții.
Aceasta permite retailerilor să furnizeze conținut adaptat și localizat, care poate fi personalizat în funcție de persoana căreia îi este oferit. Prin oferirea unei experiențe personalizate, soluția de Digital Media Signage poate stimula vânzările sau poate genera un venit suplimentar, în condițiile în care spațiul e închiriat terților.
Digital Media Signage pentru Smart Retail
Cu solutia IoT Digital Media Signage de la Vodafone Business, esti aproape de preferintele fiecarui client
Beneficii
De la retail la administrație publică, Digital Media Signage oferă cea mai modernă metodă de afișare a conținutului și mesajelor cu relevanță pentru public.
Creșterea numarului de clienți
Afișând mesaje dedicate și analizând interacțiunea cu aceștia
Eficientizarea promovării produselor companiei
Actualizând rapid mesajele promoționale și ofertele speciale
Optimizarea proceselor de comunicare
Atât intern cât și extern, precum și costurile asociate
Optimizarea deciziilor
Pe baza analizei pe care o oferă Digital Media Signage
Componente
Soluția de Digital Signage are trei componente: hardware, software și conectivitate.
Pentru afișarea de conținut digital pot fi folosite o multitudine de display-uri și terminale, în funcție de cerințe. Soluția poate integra display-uri profesionale, terminale mobile sau dedicate, tablete, panouri digitale interactive.
Soluția software poate fi de tip client/server și conține trei componente:
- Server central de aplicație
- Aplicație software ce rulează pe echipamente Android sau Windows configurate în regim Kiosk / Display
- Interfața web de administrare și raportare
Aplicația software (Android sau Windows) are rolul de a reda conținutul descărcat de pe serverul central și de a-l afișa pe ecranele dedicate. Conținutul este gestionat offline sau online, într-o interfață specială prin intermediul unui browser personalizat.
Administratorul soluției decide ce conținut este interactiv (navigabil) și poate permite sau restricționa accesul la siteuri aflate local, pe intranet sau pe Internet.
Sistemul de securitate integrat permite o flexibilitate sporită a modului în care se stabilește accesul utilizatorului la opțiunile sistemului. Aplicația permite crearea de grupuri de utilizatori. Fiecare grup de utilizatori are asociate o serie de drepturi pe care le poate executa în cadrul aplicației.
Soluția permite generarea de rapoarte pentru analiza detaliată a afișărilor și interacțiunilor. Astfel, administratorul aplicatiei web are acces la:
- Centralizator accesări la nivel de display
- Centralizator accesări la nivel de conținut
- Detalii accesări la nivel de pagină
- Listă trafic pe intervale orare
- Detalii afișare in regim display
- Listă utilizare pagini
- Raport utilizare la nivel de sesiune de lucru
- Raport comparativ lunar de utilizare
- Raport activitate la nivel de echipament
- Centralizator funcționare pe grupuri de echipamente
- Raport utilizare aplicație administrare
Serverul central de aplicație, care gestionează conținutul, permite definirea unui numar n de canale independente (cu conținut diferit). Metoda de configurare, proiectată pentru organizaţii foarte mari, cu panouri multimedia/kioskuri interactive aflate în mai multe locaţii, permite configurarea mai multor sisteme client de la un sistem central. Acest sistem poate defini informaţia pentru fiecare grup de sisteme cu aplicații client.
Confidențialitatea și integritatea datelor
Orice acces în aplicație se face în baza unor credențiale (nume utilizator și parolă). Aplicația web de administrare se poate integra cu serverul de autentificare existent în organizație. Transmisiile de credențiale între modulele aplicației și alte sisteme conexe se pot face in mod securizat (tunneling, https, incriptarea datelor, autentificare prin user și parolă).