×

Caută

Vodafone Client Assist este un serviciu prin care cumpărătorul poate solicita prezența unui consilier de vânzări la raft, printr-o simplă apăsare de buton.

Când butonul este apăsat la raft, angajații primesc o alertă pe brățara smart, iar responsabilul de zonă se îndreaptă rapid spre locul unde este nevoie de asistență.

Beneficii

Oferirea de informații prompte în legătura cu produsele expuse la raft;

Menținerea unui grad ridicat de satisfacție a clienților, prin rezolvarea problemelor în timp real;

Clientul beneficiază de asistență rapidă din partea angajaților.

Noutăţi

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur, adipisicing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur, adipisicing elit. Consectetur dolorum voluptate architecto debitis sed rem

Vă poate ajuta blockchain să deveniți un cumpărător mai etic?

CNN - Vă gândiți vreodată de unde provine mâncarea pe care o consumați? Sau dacă persoanele care au recoltat cafeaua dumneavoastră preferată au fost remunerate corect?