Vodafone Quick Feedback colectează gradul de satisfacție și informații din partea clienților, în timp real, utilizând tablete, kiosk-uri și echipamente dedicate acestui scop, amplasate în locații strategic alese.
Orice campanie de colectare de informații de la client poate fi implementată, Vodafone Quick Feedback având un portofoliu larg de echipamente și o platformă ce permite implementarea unor chestionare dedicate fiecărui client.
Serviciul Vodafone Smart Quick Feedback este de tip cloud și poate fi administrat de către client, printr-o interfață web accesibilă printr-o conexiune securizată de tip https.
Capabilități
- Măsuratori în timp real al gradului de satisfacție al clientilor, serviciul preluând în timp real răspunsurile clienților
- Formulare personalizate de colectare a informațiilor
- Rapoarte complete despre datele culese, datele sunt salvate și sunt disponibile în interfața online
Serviciul Vodafone Quick feedback poate fi utilizat de către clienți, în mai multe scopuri, în diferite campanii și evenimente pe care clienții le au.
Beneficii
creșterea eficienței și a productivității prin digitalizarea unor procese și evenimente
îmbunătățirea experienței clienților prin utilizarea informațiilor colectate de la client în produsele și serviciile furnizate
identificarea problemelor existente